Första besöket på nattklubb

Igår var en bra dag, fick sovit ut ordentligt. Har sovit dåligt med allt pollen annars, men igår natt fick jag sova som jag skulle och hade en härlig morgon. Gjorde en egen liten utflykt ner till butiken för att köpa frallor och Sydsvenskan för att få en riktig lördagsfrukost. Dessutom hade jag sovit en timme längre än vanligt. Utanför kvittrade fåglarna och en sval vårbris letade sig in genom den öppna balkongdörren. Harmonin kvarstår.

Spelade lite world of warcraft på eftermiddagen och bestämde mig sen för att faktiskt gå på den där festen jag blivit bjuden till eftersom rollspelet flyttats till söndagen. Så iväg kom jag till Hanna & company, och hade skoj. I ren envishet bestämde jag mig för att benet inte skulle hindra mig så jag hängde med bort till nattklubben Vogon också.


vogon
Sandra klistrar fina, röda stjärnor på mig.

Så iväg kom jag dit också, tre trappor upp. När jag kom upp sa vakten: "vi har hiss..." Tack. Ska komma ihåg det till nästa gång. Tyvärr var det väldigt lite folk som brukar vara där. Hade hoppats på hela Viktors gäng och kanske några andra också, men träffade bara Loella + Björn (som ska gifta sig!) och Sandra.

Inga bilder blev det heller, men kanske det kommer ut några senare idag och då uppdaterar jag inlägget med dem.

Sov inte lika bra inatt tyvärr. Kanske för att jag hade fönstret öppet. Det blir kvavt utan det, men pollenfyllt med det. Idag blir det rollspel för hela slanten, vilket känns skönt.

Ha en bra söndag allihop.

Kommentarer
Postat av: mamma

hmmmm...

2006-05-15 @ 22:16:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0