Filmkväll och vadstretch

Så, ännu en dag. Försökte skriva den här bloggen igår, men inte gick det inte, det var nåt tekniskt fel på den.

Har haft rejält ont i vadmusklerna, ungefär som när man fått en muskelsträckning. Förmodligen någon av titanskruvarna som inte tycker om mig för att jag var ute och promenerade häromdagen. Annars en mycket bra dag trots en massa att tänka på.


Snart är det gipsbyte.


Igår kväll kom Frida och Kim över, vilket var härligt. Har inte sett Frida på evigheter och hon är ändå en av de nära vännerna så det var mysigt. Kollade först på Willow (nostalgikänsla), spelade lite brädspel, och sen blev det League of Extraordinary gentlemen.

70441-17
Tack för att ni kom, flickor.


Nu tänkte jag att nu när det är ny vecka och ny månad så ska jag försöka aktivera mig lite mer, så jag inte bara sitter och inväntar dagarnas och timmarnas tickande. Går ju inte att bli helt försoffad och nån form av kreativitet ska jag väl kunna få igång.


Så, ha en riktigt bra dag, i skola, på dagis, på jobbet, eller hemma. Läsare i Spanien, England, USA, och Sverige (fyra länder, känner mig nästan internationell), ta vara på sekunderna och glöm inte att överösa era nära med kärlek. Vi är varandras änglar. Lev nu.


Kommentarer
Postat av: Alex

Hehe, det är ju inte säkert det är läsare i de länderna men vem vet ;) Det hela läses ju av vad man har för språkinställningar på datorn ;) Vilket kan betyda att en person med amerikanske språkinställningar så räknas det som en amerikan och så vidare, men det betyder ju fortfarande internationalitet ;) Hehe, kämpa på Björnen! =D

2006-05-02 @ 19:01:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0