en sådan snabb vecka det varit

Ja, då var det söndag kväll och även den här dagen har gått fort. Vaknade tidigt av hemtjänsten. Somnade ju sent inatt så jag fick helt enkelt ta igen den förlorade sömnen på förmiddagen en timme.

Har spelat lite dataspel, hjälpt Fredrik med lite feedback kring ett lajv och hunnit med att umgås med vänner också. Sen blev det vila och mer dataspel. En World of Warcraft-dag helt enkelt. Men jag håller mig nog till spelande mest påhelgerna eller i korta pass. Jag vill inte sitta för mycket framför datorn.

Det blir förhoppningsvis en lugn vecka, känner att jag haft tusen aktiviteter. Jättekul med alla människor omkring mig, nu börjar folk märka att jag är hemma igen, och det är superskönt, men jag får ta det i den takt jag orkar. Och det är jag ju själv ansvarig för, och ingen annan.

Nu blir det snart vila, tidig sänggång idag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0