Tidigt...

Idag vaknade jag klockan 05.00. Kul va? Min kropp tyckte att fem timmars sömn var lagom. Det håller inte jag med om, som varit sjuk så nyligen - och som inte ens är 100% frisk heller. Men jag får väl ta en siesta till lunch antar jag.

Jag packade väskan inför midsommar och satt och analyserade lite fotbollstankar. Det blev en telefonkväll igår, jag var så slut efter dagens små projekt att jag inte orkade med nåt mer. Pratade i över 2 timmar med Jennie i Eksjö, Benny hade jour, så vi fick verkligen uppdaterat oss. Tack Telenor. Ni har världens sämsta täckning i min lägenhet och på tåg, men den där fastpris-grejen är verkligen trevlig.

Så nu börjar jag sega till, efter lite frukost, men jag får väl helt enkelt tvätta av mig och se om jag kan hitta lite energi, det känns lite dumt att gå och lägga sig nu när det är ljust och varmt ute.

Ha en bra dag hörni och titta lite på min planritning. Bordet som är inritat är för övrigt ett klaffbord, den heldragna linjen är när det är hopfällt, den streckade när det är utfällt (fast då ska det inte stå där, tanken är att man drar ut det mitt på golvet när man ska använda det för middagar eller spel).

Kommentarer
Postat av: mamma

Ja ser ju bra ut på bild hoppas det funkar i verkligeheten för att flytta en massa tunga bokhyllor och sätta in bäcker igen det är inte så kul böcker ute i lägenheten tar mer plats att rada up än när man ser dem i en bokhylla därför dammar jag min bokylla bara varannat år.
Lite gröna växter förbyller alltid intrycket och går också att ha som rumsavdelare men ljusväggarna är lättare att flytta om det behövs.
Men vem ska hjälpa dig att flytta runt alla grejor kompisar görstår jag kanske tur att man inte bor så nära så man tittar in med goda råd stup i kvarten. Ska du köpa klapp stolar att sitta vid det där klaffbordet eller???

2006-06-20 @ 11:38:38
Postat av: Anonym

Min tränare kommer med en stor säckakärra och flyttar allting åt mig utan att vi tar ut böckerna. :) Snällt va?

Jag tänkte ha de stolarna jag har nu, tillsvidare. De är också i björk nämligen, så de funkar. Vad jag ska göra med det gamla vet jag inte. Kanske Blocket?

2006-06-20 @ 13:27:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0