sjuk!

Ja, det har gått några dagar igen sedan jag skrev. Det har varit hektiskt, med sjukgymnastik, studentfirande som var riktigt trevligt, och sedan en del fotboll också såklart. Senaste Sverigematchen såg jag i Hörby med grillat och vrålande när Ljungberg nickade in bollen.

Men det blir ändå ingen lång post för jag är sjuk, huga så sjuk. 395. i feber och värk i halsen, öronen, kroppen, överallt. Jag har legat i frossa i 1,5 dygn nu och även omd et är marginellt bättre så har jag fått avboka både fika med ralph på båten igår och jockes och saras inflyttningsfest idag, det går helt enkelt inte att lösa.

Nu ska jag krypa ner igen..... huuuuuu, inte alls kompis med kroppen just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0