Något bättre

Äntligen mår jag lite bättre. Jag har fortfarande lite feber, och ont i halsen/öronen, men det är i alla fall så jag kan vara uppe, vilket är skönt. Så utslagen som jag var i helgen var inget kul alls.

Men jag bokade ändå av sjukgymnastiken idag, i och med att jag har lite feber och varit så sjuk nyligen. Dumt att riskera något när midsommar är så nära, vill ju upp och träffa Fredrik och gänget.

Och snart ska jag äntligen få ommöblerat och få mitt terrariumställ så jag kan inreda och få hem min älskade lilla Schnappi, som väl har växt så jag inte känner igenom honom längre. Och han kanske inte känner igen mig heller, han som var så tillgiven (nåja, så tillgivna som nu boaormar blir). Men han får ett stort, fint, nytt hem i alla fall. Förhoppningsvis kan han hämtas hem efter midsommar nån gång.

För er som inte sett honom, såhär såg han ut för några månader sen.

schnappi


Kommentarer
Postat av: Emelie

ÅH FYFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN >_

2006-06-19 @ 15:21:37
URL: http://emelieohlsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0