midsommar

Det blir allt glesare mellan rapporterna. Jag vet inte om det är jag som blivit latare eller om det är ett tecken på att jag börjar bli bättre, att jag inte har lika stort behov av att skriva om saker och ting. Oavsett vilket så förtjänar ni ju en liten uppdatering om vad som händer i mitt liv.

Jag var i Mölndal på midsommar, hos Fredrik. Det var fantastiskt trevligt och vi fick till slut riktigt bra väder, även om det var blåsigt och inte världens varmaste. Inget regn och en hel del sol, asfaltskubb och tipsrunda.

Midsommar

Ungefär såhär såg det ut. Det finns massor av kanonfina bilder, Hörberg är en riktigt grym fotograf, men de är väldigt stora och det var väl i princip bara den här och en bild när jag skalar potatis som blev visningsbara. Av någon anledning blundar jag, gör grimaser, eller tittar åt helt andra håll när bilden tas. Däremot finns det finfina bilder på Fredrik som jag kanske får anledning att visa upp här senare. :)

På lördagen kollade vi fotboll hemma hos Hörberg med projektorn, men den matchen var ju över efter en kvart ungefär, så det var inte så mycket att orda om. Lite trevlig poker sen och så mer brädspel.

Resten av veckan har gått rasande fort, jag har tränat hos sjukgymnasten, haft besök av andra Göteborgsgänget (Hanna, Lisa & Anders kom ner). Det går upp och ner, just nu har benet bråkat med mig några dagar, men det är för att jag ansträngt det lite för mycket också antagligen.

Nu är det snart helg och det är en spännande helg - jag är ganska nervös, får jag säga. Men det blir nog inte något att vara nervös över faktiskt, tror inte det blir något av det i slutändan, men jag får väl ta det som det kommer och inte förvänta mig något utan se vad som utvecklas - eller inte utvecklas.

Nu blir det till att logga av. Tack för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0