det var ett tag sedan...

....jag skrev här. Det blev inte så mycket i helgen och livet har rullat på.

Det är väl märkligt när man börjar utveckla emotionella band med människor av motsatta könet (eller samma, om man nu har dragningar åt samma kön) så blir allting genast mer komplicerat. Det gäller alltså att hitta någon med matchande neuroser förmodligen. Felskruvade är vi allihop på något sätt, det gäller bara att hitta någon med gängorna på motsvarande håll antar jag.

Helgen har varit kul, jag fick möjlighet att komma ut till min tränares hus och grilla, kolla på spännande prylar och se hur han renoverar. En riktigt härlig kväll med New Orleans-marinerad flintastek och coleslaw, spel, skratt och roliga diskussioner. Som vanligt djupa samtal om livet på vägen hem med Jocke och Sara.

I söndags var det lugn och ro, Mozartkonsert i kyrkan och annars en stilla dag som jag gjorde så lite som möjligt med. Och idag blir det rollspel här på kvällen. Det är en hektisk vecka framför mig. Jag har både i fredags och idag fått ha små lunchpromenader med en av alla dessa Annor jag känner. (Anna Shelob, Kaninen, Ako, AnnaUSA och alla andra Annor som finns).

Idag har jag beställt glasögon på Synsam, förhoppningsvis får jag dem på fredag. Mor, jag vet att du läser det här - kan du maila mig mailadress till tanten på trafikförsäkringen så jag kan be henne sätta in pengar, vet inte om de täcker allt men jag ska se om de kan tänka sig det.

Jag har fått kallelse för kontroll på sjukhuset den 21/6 och jag har bestämt vad jag ska göra på midsommar, jag ska till Fredrik i Göteborg, det kommer en massa gamla goda vänner och det blir grillning i den idylliska trädgården.

Så... nu ska jag vila mig lite innan det blir rollspel.

Kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0