Vad händer nu då?

Ja, nu är det semester på riktigt kan man säga. Jag har varit noga med att gå upp i vettig tid varje dag, mellan 08-08.30, för att få in rutinerna, och se till att sysselsätta mig. Nu när jag snart ska börja jobba på allvar igen (1/8) har jag också de senaste veckorna försökt bara hålla mig ajour med vad som hände rpå jobbet, men nu är det slut med det. För nu ska jag iväg på "semester", eller ja... så semester  man nu kan med benet i ett paket.

Jag ska upp till Fredrik och hälsa på, ta det lugnt och bara njuta. En hel vecka borta blir det förmodligen, och sen är det BUBB-helg med Benny, Uri, Bennie och Björn. Nästan som ABBA, fast utan tjejer.

Konserter på gång: Ulf Lundell (tack SEAT för presenten), Carola (jo, faktiskt, min första utomhuskonsert var Carola i Borgholms slottsruin 1983 - och min andra utomhus blir Carola på Centrecourt i Båstad 2006).




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0