ny vecka

Ja, så var det måndag morgon igen. Om en liten, liten stund kommer en liten två-åring susande in genom dörren med sin mamma. Elliottten på besök med Jenny. Frukostdags.


Alla undrar, hur gick min date? Jo, det var trevligt. Vi spelade minigolf, var på restaurang Louisiana (med New Orleans-inspirerat kök) och drack vin på Lilla Torg. En riktig helkväll som var lyckad och intressant och rolig. Hade damen i fråga nu bara bott i Malmöregionen hade vi nog kunnat utveckla det till något intressant. Nu bor hon dock i Tyskland och det gör ju saken något mer komplicerad. Och så är jag den där otåliga typen som gärna vill ha besked genast-nu-påengång, och hon är mer typen som gärna låter saker ta lång tid. Det är inte heller optimalt. Å andra sidan kanske det är karaktärsdanande och nyttigt för mig.

Men kontentan är väl "vi får se", och för de som spelar på oddset skulle jag väl tro att det är 1 på 3,5 att det skulle utveckla sig till något. Lite svårt som sagt med tanke på att hon bor i Tyskland. Men lördagen var absolut trevlig, och jag har inte varit något annat än mig själv, varit ärlig och lagt precis alla kort på bordet.

För övrigt anser jag att sopbilar borde få sprängas när de börjar jobba klockan 07.00.00 PRICK utanför mitt sovrumsfönster.

Nu ska jag vakna och vänta på Elliott.

Kommentarer
Postat av: Jennie

Jasså, du gillar inte sopbilar tidigt på morgonen!!! Vad tror du vi tycker om slipmaskiner kl 04:30.... F*n ta byggnadsarbetar!

2006-07-05 @ 09:27:48
Postat av: Alex

Jag känner igen det där med lite olika tankar och sånt... Blah... Skulle vilja prata lite med dig om ett par saker sedan... Har att göra med sånt där seriöst som livet och sådär... skype får det bli någon gång då jag misstänker att det med rätt ingridienser kan bli ganska långt samtal ^^

Vet hur du känner det när det kommer till sopbilar, lika förbannat surt när de kommer klockan 07.10 på morgonen varje jäkla onsdag =P Det värsta är att jag vaknar fem minuter innan (VARJE ONSDAG - även när jag inte är hemma) i väntan på den jäkla bilen.. Jaja, hoppas jag kan vänja mig av med den där bilens tider =P

2006-07-08 @ 14:40:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0