Liten fest

Idag har jag varit väldigt slö, men det blev ändå att jag tog mig hem till Niklas och Heidi som firade sin tredje bröllopsdag med att ha fest. Egentligen borde jag fota deras sovrum, som är gjort som en medeltida tortyrkammare, eller deras vardagsrum som är gjort i traditionell slottsmiljö med guldlister och stora pampiga möbler. Heidi har SÅ häftig smak för inredning. Det kräver sin kunskap för att det inte bara ska bli fult, men hon lyckas.

Åsa är Viktors flicka, nyförlovade och allt är de, fast han är iväg och airsoftar sig i helgen. Jag kunde inte motstå att ta en bild på damerna när de stod och visade upp sig. Åsa vill gärna att Viktor tittar extra på Heidis skor för hon önskar sig sådana.


heidiåsa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0