lite tomt

Jahapp, nu är det tyst och tomt i lägenheten. Väldigt märklig känsla, efter att ha haft så intensiva dagar med grabbarna. Otroligt roligt att träffa dem igen och ha en klassisk grabbhelg med spel och umgänge.

Passade på att ta en fika med en lunarbekant, det var kul att sitta och snacka om allt mellan himmel och jord, om jobb, liv och relationer. Kul att kunna träffa nytt folk!

Men nu är jag hemma igen och det är en klassisk söndagskänsla. Sådär tomt och "jaha, vad händer nu". Det bästa är att hitta något roligt att göra. Och att absolut inte börja tänka "snart ska jag börja jobba igen". För det är definitivt dåligt. Man ska antingen slappa på allvar, eller pyssla med något som fördriver tankarna ordentligt.

Hmm, det ska nog gå att hitta något här att göra. Jag har nästan möblerat om förresten. Bennie hjälpte till innan alla kom i fredags så vi fick nästan allting på plats och hann med IKEA-besök också. Men det blev inte lika bra, det blir lite mer splittrat när bokhyllans olika delar sprids ut över rummet, så jag får se om jag kan möblera om lite till och få det bättre. Men jag gillar möjligheten att använda ljusväggarna för att bygga en lounge. De fungerar utmärkt som ljus när man har spelkväll också för övrigt.

Ha det gott allihop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0