sen kväll

Oj vad sent det blev idag på jobbet, vi hade ett möte som vi har en gång i månaden med våra toppsäljare ochskulle bland annat planera resan för 2008, och lite annat.

Dagarna går fort häruppe. Idag har man nästan blåst bort. Kulingstorm och ösregn hela dagen, halva Mölndal är översvämmat söder om Göteborg. Kalle och mamma får kolla väderleksrapporterna och nyheter om avstängda vägar innan de kommer på lördag.

Mamma, du kan slänga det brevet du fick idag, jag har löst det. Det var ett felutskick som gick ut automatiskt för att jag hade börjat lägga upp era grejor men inte blivit klar med att skriva in allting så jag sa till dem att ta bort den. Grejorna kommer antingen strax innan eller strax efter helgen förhoppningsvis.

Imorgon ska jag eventuellt på julmiddag med VD och styrelseordföranden, det blir nog kul men samtidigt kommer det säkert ta ganska mycket av kvällens tid och jag är lite sådär att jag gärna hade haft en skön kväll i vår finfina lägenhet. Samtidigt kan det bli intressanta diskussioner om lite allt möjligt.

Onsdag ska vi vara hemma och på torsdag så blir det pokerkväll. Fredag blir det jobb i Danmark och på lördag kommer mamma. Söndag blir det ren relax.

Ja, det är väl veckan i sin helhet kan man säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0