ombord Stena Jutlandica

Nu sitter vi i Business Lounge och har kopplat upp oss. Så länge jag har internet är det helt okej att vara på resande fot. Flyg är egentligen sämsta sättet att resa. Tåg och båt är helt klart att föredra.

Jag är så trött att jag inte orkar skriva nåt långt, somnade inte förrän två av någon anledning och sen upp sex.

Jag kommer sitta i möte med våra danska ledare hela dagen så vi är inte hemma förrän midnatt. Mamma & Kalle, hur gör ni imorgon? Kommer ni upp? Om det känns lite tveksamt är det helt okej om vi spar det, i och med att vi ses redan på onsdag, men om ni kommer kanske jag släpar med er till IKEA. Skriv här hur ni gör för jag har inte telefonen på, men smyga lite på internet när jag sitter på mötet ska säkert gå bra.

Nu ska jag jobba lite med chefen. Tjingeling.

Kommentarer
Postat av: mamma

vi kommer (om du vill) och hoppas på annat än regn

2006-12-15 @ 11:23:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0