Jultider

Hej allihop. Imorgon åker jag hem till Åstorp och ska träffa mina kusiner på kvällen. På torsdag ska jag träffa Emelie och kanske min tränare också.  På fredag ska det bli relax och likaså lördag.  Söndag är det julafton.

Jag har handlat en julklapp till Mamma och en till Emelie. Jag och Fredrik ska inte byta julklappar, vi köper ett spel ihop istället. Men det är ovanligt lite julklappar att köpa i år. Inte för att jag klagar.... men jag tror bara det är mamma, pappa, Kalle, Emelie som jag vet att jag bör köpa till. Sen har jag lite folk i Malmö som jag kanske handlar till, men det blir så dumt när man inte träffas.

Mitt resschema för nästa år byggdes just ut lite i veckan också.

Nyår:       Spanien (1 vecka på Kanarieöarna)
Jan:         Norge (weekend i fjällen)
Feb:         Brasilien (1 vecka på resort och i Rio)
Apr:         Prag (weekend med Hanna, Lisa, Marie och Anders)
Apr:          Nice (weekend med jobbet)

Puh. Jag tror jag ska vara HEMMA i sommar. Men nästa jul funderar jag på om man skulle dra till Thailand istället, att åka över vintern är mycket lättare för mig. Nu kommer vi inte ha lika hett om öronen runt jul och nyår på jobbet. Nästa år blir det Afrika för övrigt. Vet inte vart än, det har vi inte bestämt, men södra delen i alla fall.

Men nu - nu ska jag sova och ta det lugnt. Kajsa, kom bort vid halv sju imorgon så åker vi till Maria.

Ha det gott! Kram
/Björn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0