Göteborg

Ja, soffan är nu på plats. BÅDA fåtöljerna var det fel på. Den ena hade inte fått gängor ordentligt och den andra var inte jämn så den står ojämnt. Men vi löser det på nåt sätt.

Idag har varit en dag av stor frustration kring hur skrivare fungerar och inte fungerar. Jag vill ha skrivare som fungerar, inte skrivare som inte-fungerar. Det är väldigt jobbigt.

Men det löser sig. Imorgon är det fredag och då fick jag tyvärr hoppa en dejt som jag annars hade sett fram emot eftersom jag ska på after-work kryssning till Danmark med J___, H____ och Fredrik.

Sen blir det en lugn helg för mig, och sen är det bara en vecka tills mamma kommer på besök och sen är det jul. Jisses så snabbt det går.

Saker jag redan vet att jag önskar mig till jul:
--DVD-box med Anne Holt (dansk polisserie)
--DVD-boxar med Stargate (alla säsonger, även Atlantis)
--Böcker med Anthony Robbins
--Boken "The Richest Man in Babylon" som jag inte hittat än
--Presentkort Brothers

Hmmm, det är nog allt jag önskar mig, förutom fred på jorden och allt det där. Presentkort på resor funkar också men tenderar ju att bli lite dyrt.

Nej, nu är det dags att hålla kväll. Ha det gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0