bilen och nätet

Nu har jag trådlöst internet igen. Bennie har varit här och fixat. Hoppas det är stabilt nog och håller i sig...


Bilen som blev kvar på Kållereds parkering startade hur snällt som helst utan problem när ägarinnan kom med reservnyckeln, det var bara att köra bort från parkeringen... smidigt. Men varför då och inte nu? Ja, det lär jag få undra.

Hmm, hoppas nätet är stabilt nu bara. Annars blir jag grinig. Fast det löser sig säkert.

Idag har jag slängt fem kartonger med grejor till. Helt bisarrt... men det känns bra, nu finns det nog liiiite plats till. Fast nästa gång mamma och Kalle kommer och hälsar på, så ska de få ta med sig kranen från förra stället + de två nattduksborden så blir det ännu lite mer plats i källaren.

Nu måste jag städa lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0