Välkommen!

Hej!

Här tänkte jag samla några av mina tankar och upplevelser från det som hänt sedan den första april 2006, när min bil fick vattenplaning och jag kraschade på motorvägen.

Med så många fantastiska vänner som ställt upp och som brytt sig är det i det närmaste omöjligt för mig att ge var och en av er så mycket tid som ni vill ha och förtjänar, och därför tänkte jag skriva ner en del av alla tankar, för er som vill följa min väg tillbaka.

Den här sidan kan kanske också bli ett sätt att hålla kontakten lite lättare, och ett sätt att meddela när jag flyttar på mig, var jag är och hur det går att få tag på mig.

Ett stort tack från djupet av mitt hjärta till er allihop som finns där omkring mig på olika sätt och som gör mitt liv så oändligt mycket ljusare.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0