SJ

Nu är jag äntligen hemma igen. Det var ett mindre äventyr att ta sig hem. Tåget var 40 minuter försenat till att börja med och stackars Jennie åkte på en p-bot för att hon ville vara snäll och vänta. Kul.

Tåget var proppfullt eftersom det samlat upp försenade resenärer överallt. Det gick inte att sitta där jag hoppats, fullt med folk och en plats funkade inte eftersom jag var tvungen att ha benet uppe. Jag fick hjälp av snäll och attraktiv konduktörska till förstaklassavdelningen där jag fick sitta istället. Tack, Rakel.

Resten av resan gick bra, förutom att tåget inte gick ända fram utan stannade i Lund. Eh? Hallå?!

Som tur var kunde jag styra om min hämtande vän som snällt körde till Lund och hämtade mig. Skönt att åka småvägarna tillbaka också, och sen fick vi i oss lite burgare. Nu är jag hemma igen. På ett sätt känns det bra... på ett annat känns det lite skumt. Man har vant sig vid en jollrande liten en.

Men det kommer bli bra, jag är LITE mer rörlig nu i alla fall, det är inte förenat med toksmärtor att röra sig från en plats till en annan och det är rätt skönt.



Kommentarer
Postat av: mamma

Oroa dig inte för maten. Mamma har laddat upp med hemlagat? från Oj inte sådär stora portioner men du får ta lite knäcke till. Sen ska jag laga ett par portioner så ett tag reder du dig nog. När jag kommer ner ska vi göra slut på kycklingen du har i frysen och sen har jag en uppmaning till alla dina vänner. När ni nu kommer och hlsar på Björn så ta gärna med något hemlagat som han kan värma en kött gryta eller köttfärsås eller något i den stilen det är ju perfekt nu när han verkligen behöver det och man vill ju gärna ha något med sig när man går bort till en "sjukling". Och mat verkar han behöva så saken är klar ta med dig en portion av ngt gott att äta låt fantasin flöda... Kramar från Mamma

2006-04-27 @ 19:55:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0