Öppet hus, annandag påsk (måndag)


ANNANDAG PÅSK, MÅNDAG
10.30-22.30
ÖPPET HUS HOS BJÖRN


Nu har jag äntligen kommit hem efter trafikolyckan. För alla som inte hunnit träffa mig, eller som träffat mig och vill se mig igen, så tänkte jag försöka samla det för jag orkar helt enkelt inte ha folk på plats hela tiden, min kropp är sliten efter skadorna. Jag behöver några dagar att vänja mig vid att vara hemma och ta det lugnt, därför kan det vara skönt för mig att få lite lugn och stillhet några dagar över påsk.

Skriv gärna till mig på lunar, helgon, msn eller i sms. Min mobil fungerar igen, men jag har en gammal reservmobil just nu eftersom min riktiga var med i kraschen. Det innebär att 3g-täckning saknas och att jag har usel, usel täckning hemma. Skype är nästan bästa sättet, det går att ringa från vanlig telefon till mitt nummer också: 08- 559 220 25 är det. Där kommer jag försöka lämna uppdaterade röstmeddelanden också.

Men som sagt, när påskhelgen börjar närma sig slutet har jag öppet hus och vill ni så är ni hjärtligt välkomna hem till mig när som helst på måndag, annandag påsk. Titta in precis när ni kan och vill och stanna en kvart eller fem timmar.

Jag kanske inte kan vara den perfekte värden och kanske inte ens kan bjuda på tårta och fika  - jag kan ju inte gå och handla, men det är väl att ses som är det viktigaste. Ni är i alla fall hjärtligt välkomna allihop, mina älskade vänner.

ANNANDAG PÅSK, MÅNDAG
10.30-22.30
ÖPPET HUS HOS BJÖRN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0