Kontakta Björn

Här är aktuell kontaktinformation:


Lunar: Flint    Helgon: Ross
På communities hänger jag ofta och det är det bästa sättet att få tag i mig om det inte är omedelbart bråttom. Det ska mycket till för att jag inte ska kolla min lunar och min helgon varje dag, det är om jag är ute och reser.

E-mail: [email protected]
Det ska vara ett _ mellan mitt förnamn och mitt efternamn i den där adressen. Jag har många andra e-mailadresser, men detta är den säkraste, som blir läst mest ofta.

MSN: [email protected]
Observera att adressen bara används för MSN, inte för e-post.

Telefon:  08-559 220 25
Bry er inte om att det är ett Stockholmsnummer - det är kopplat till min dator och här bör du kunna nå mig om jag är möjlig att nå och allmänt pratbar. Dessutom lite billigare än att ringa till mobil och ett nummer jag kan stänga av när jag behöver vila

Mobil:   0708-556605
SMS är en gåva till mänskligheten. Ringa går också bra, men är ju lite dyrare. Det kan dröja lite innan det här numret fungerar igen eftersom telefonen var med i bilen och därmed är ganska skadad så jag måste skaffa en ny.

Skype:  bjofli
Vad kan jag säga, om du redan är Skype-are, så är det bara att leta upp mig. Det är till detta konto som mitt Stockholmsnummer är kopplat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0