Försäkrad

Idag har varit en bra dag, trots att jag vaknade tidigt. Fick bra besked från min bokföringstant och deklarationen har fått anstånd så jag behöver inte tänka på den ett tag.

Dessutom har jag äntligen fått en handläggare på försäkringsbolaget så nu kan ersättning för glasögon och annat komma in. Nackdelen är att jag har trafikförsäkring, hemförsäkring, olycksfallsförsäkring (2st) och samtliga har naturligtvis olika handläggare... tror ni det blir rörigt?

Men strunt samma, det löser sig, nu  har jag i alla fall någon att kontakta och mamman min är på dem som en terrier och ser till att allting sköts ordentligt. Bra jobbat, morsan!

Ananrs har jag tagit det lugnt, pga strulande knä och rätt rejält med smärta, men lyckades ändå följa med Jennie och Oliver på Babysången. Ett rum fullt med mammor och små bebisar som sjöng, det var lite småmysigt (jajajaJA, jag är en mjukis, så stäm mig då!)

Annars har det varit vila och lugn och ro, och blir nog bara det framöver ikväll också. Inte energi för mer. Men har hjälpt Fabel med en grej idag, är mycket nöjd med dagen faktiskt. Känns skönt att göra lite nytta.

Var rädda om  varandra därute!

Kommentarer
Postat av: Alex

Skönt att det börjar lösa sig för dig Björn! Förlåt att jag har varit dålig med att vädra mina tankar här men det har känts väldigt konstigt att kommentera vid "gamla" inlägg sedan har vi ju ändå pratats vid ganska många gånger på msn och sådant så... Jaja, nog om det nu. Men det måste väl ändå kännas ganska skönt att trots benet så börjar fler problem försvinna och betas av och så, det löser sig till slut ska du se =) Kämpa på och ha det gott =D! /Alex

2006-04-25 @ 21:19:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0